9/29/2011

Torebki ślubne - inne spojrzenie

Ostatnio znajoma zadała mi pytanie czy nie wiem w co zapakować prezenty dla gości weselnych, bo przecież nie zapakuje w papier świąteczny z bombkami. Zastanowiłem się.

Rzeczywiście nie jest to prosty problem do rozwiązania, ale czy niemożliwy, okazało się bowiem, że zapakować to można generalnie w byle co, ale nie chodzi przecież o zwykły szary papier makulaturowy, czy gazetę, bo nie uchodzi z takim fajnym opakowaniem wyskoczyć podczas takiej imprezy jaką jest wesele, a chodzi o coś bardziej wyszukanego i tutaj znalazłem ciekawe rozwiązanie i trochę nietypowe: Wykonanie ekologicznym torebek papierowych ślubnych, a właściwie weselnych z własnym nadrukiem z podziękowaniami dla rodziców, gości itp. Niestety, a właściwie to stety . zadanie okazało bardzo proste. Zgłosiła się moja znajoma do drukarni robiącej torebki ślubne, a oni tam już całkowicie pokierowali tematem. Za darmo wykonali projekt, doradzili jaka wielkość jaki kolor nadruku itp. w ciągu kilku dni wydrukowali torebki zapakowali i kurierem wysłali prosto do domu mojej znajomej. Zadnie proste. Trudniej było na nie wpaść. Zresztą sami zobaczcie jakie torebki ślubne (weselne, a może poweselne ?) wykonują w tej drukarni. Poza tym chyba robią to najtaniej i jakość jest super. Dlatego polecam: torebki ślubne.

Remigiusz Szymon
Źródło: publikuj.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz