7/21/2011

Jak poderwać dziewczynę - podryw kontrolowany

Problem stary jak świat: co zrobić, żeby poderwać fajną dziewczynę i nie wyjść na kompletnego idiotę? Jak wiadomo, dziewczyny podchodzą do życia w nieco odmienny sposób niż chłopaki. Tak więc podzielę się z wami pewnymi ciekawymi przypadkami, których doświadczyłam na własnej skórze i podpowiem wam jak poderwac dziewczyne i odnieść sukces :

1) Podryw w stylu włoskim: Czyli: „ależ ze mnie niezdara!”. Pomysł bardzo fajny, niemniej jednak należy wyeliminować kilka błędów. Grupa Polaków i Włochów usiłowała nawiązać z nami znajomość. Polacy podeszli do nas i spytali czy mówimy po włosku bo mają problemy w dogadaniu się z kolegą z Włoch. Umiemy trochę po włosku więc przyprowadzili go do nas (jak dotąd całkiem przyjemnie), okazało się, że chłopak dobrze mówi po polsku i angielsku, więc w sumie nawet nam ulżyło bo miałyśmy trochę stresa (no i fakt, że posunęli się do niewinnego kłamstwa, żeby przełamać pierwsze lody zadziałał jak najbardziej na plus). Niestety, już kilka minut później Włoch wylał mi na spodnie „przypadkiem” piwo i zaproponowali mi zakup nowych spodni i nowego topu... (duuuuży minus), zatańczyłam z nim ale wiedziałam już, że to nigdzie dalej nie pójdzie, po jakimś czasie wyszło też na jaw, że podał nam fałszywe imię (baaaaardzo duuuuży minus – nigdy tego nie róbcie). Dlatego z niekłamaną przyjemnością odmówiłam podania numeru telefonu pod koniec wieczoru. Gdyby przykładowo. po wstępnym zapoznaniu się powiedzieli: ‘OK, on umie mówić po polsku, ale nie wiedzieliśmy jak do was zagadać’, to zapunktowaliby jeszcze bardziej. Wylanie piwa na moje nowiutkie spodnie było czymś co zniwelowało całe dobre wrażenie. No i gwóźdź do trumny – fałszywe imię.

2) Podryw w stylu amerykańskim: Czyli: „zobacz jaki jestem zasobny!”. Faktycznie, nie ukrywam, że subtelne zaznaczenie swojej pozycji społecznej i zasobności portfela może być niezłym wabikiem, ale musimy jeszcze wiedzieć na jaki rodzaj dziewczyny chcemy zapolować. Oto co należy zrobić: - musisz sprawiać wrażenie niezachwianej pewności siebie. Wiesz czego chcesz, jesteś światowy, wiele w życiu widziałeś, nie imponuje ci byle co, ale jesteś dość nią zainteresowany, żeby zamienić kilka niezobowiązujących uwag i postawić drinka (to jest subtelny komplement o niewyobrażalnej mocy). - kiedy będziesz kupował jej drinka, upewnij się, że widzi ona plik stuzłotówek w twoim portfelu, twój zegarek, i biżuterię. Jeśli macie z kumplami zarezerwowaną lożę, koniecznie ją tam zabierz (ale nie poznawaj z nikim bezpośrednio, możesz rzucić jakąś uwagę na temat znajomych, ale ona musi czuć, że trafiła w towarzystwo z wyższej półki, które nie brata się z każdym. To wzbudzi w niej szacunek i chęć walczenia o twoje względy). - Bądź miły i szarmancki. Weź numer telefonu (najlepiej, jeśli sama będzie go mogła wpisać do twojego nowoczesnego iphona), odprowadź na postój taksówek (w żadnym wypadku nie płać za jej przejazd do domu – być może wcale do domu nie jedzie a nie chcesz być czyimś jeleniem) - Jeśli obiecasz, że zadzwonisz nazajutrz, to koniecznie zadzwoń. Musisz wyglądać na faceta godnego zaufania.

3) Podryw w stylu latynoskim Czyli: „król parkietu”. Jeśli dobrze tańczysz, to ta technika jest wręcz stworzona dla ciebie. Kiedy wypatrzysz już ofiarę na parkiecie, postaraj się stać się centrum zainteresowania. Pokaż co potrafisz i zatańcz z kilkoma atrakcyjnymi dziewczynami. Upewnij się, że ona cię widzi. Bycie w centrum i taniec z atrakcyjnymi dziewczynami, podniesie twój prestiż i atrakcyjność. Następnie zacznij tańczyć naprzeciwko niej, tak żeby cię widziała, a po chwili zacznij tańczyć z nią. Możecie przetańczyć jedną lub dwie piosenki zanim zaprosisz ją do baru na drinka, gdzie jest znacznie ciszej i można swobodniej porozmawiać. Zachowuj się jakby była kimś wyjątkowym, bardzo atrakcyjnym i interesującym – to skutecznie stopi jej opór (zwykła ludzka próżność nie pozwoli jej wątpić w tak umiejętnie podany komplement), plus uwielbiamy ludzi, którzy sprawiają, że czujemy się jak ktoś wyjątkowy. Koniecznie poproś o numer telefonu i jeśli obiecasz, że zadzwonisz wkrótce, zadzwoń zaraz na drugi dzień. Będzie się chwalić koleżankom, że spotkała wreszcie „normalnego faceta, który nie bawi się w odczekiwanie dwóch czy trzech dni zanim zadzwoni”.

-------------------------------------------

Artykuł: Jak poderwac dziewczyne - podryw kontrolowany pochodzi z serwisu www.wieszak.net

-------------------------------------------
O Autorze

Aleks

2 komentarze:

  1. Kiedyś myślałem, że jeśli będę sobą, uda mi się zdobyć kobietę. Myślałem, że otwartość serca i artystyczna wrażliwość na coś się zdadzą. Jednak bycie sobą nie zawsze wystarczy. Próbowałem być cwaniakiem, ale nie jetem taki- taka postawa zawsze kojarzyła mi się z debilizmem. Ciężko więc było mi pogodzić wewnętrzny konflikt. Teraz jednak oddałbym wiele by być takim debilem. Chciałbym zmienić charakter, ale to takie trudne. Sądzę nawet, że nie możliwe. To tak jakby siebie zabić. Wyobraźcie sobie ,że ktoś każe wam zmienić się diametralnie- np. polubić znienawidzony typ muzyki. Disco-polo, czy inny Shit. Albo zacząć się nosić jak dres. To jest nie do pogodzenia. Można udawać kogoś kim się nie jest ,ale jak długo da się to wytrzymać? Ja zdołałem 1,5 roku w liceum. Po czym się załamałem- zrozumiałem ,że ludzie najbardziej lubią mnie jako aktora-bezdusznego dupka obranego z emocji innych niż bezmyślna euforia. Zdecydowanie nie podoba mi sie tendencja do kochania aroganckich pajaców. W poznawaniu dziewczyn pomagają mi teraz feromony. Chociaż na początku byłem nastawiony sceptycznie do tego typu produktów to spróbowałem polecanego tutaj sklepu http://pherowin.pl i okazało się to dobrym wyborem. Co najważniejsze to nie poznaje już tępych idiotek – tylko w większości kobiety z jakąś tam klasą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważną kwestią jest także to, gdzie zamierzamy poznać naszą przyszlą partnerkę. Myślę, że ten artykul http://www.uwodzenie.net.pl/gdzie-poznac-dziewczyne/ was zainteresuje i pomoże w poszukiwaniach drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń