11/08/2011

Pomysł na wyjątkowe oświadczyny

Zaręczyny są dość ważnym i dla wielu osób stresującym momentem gdy zdecydujemy się na wesele, stąd ludzie zastanawiają się “Jak przeprowadzić oryginalne zaręczyny?”, “Jak oświadczyć się z pomysłem?”, “Jaki wybrać pierścionek zaręczynowy?”.
W obecnych czasach bardzo często kawaler chce zaimponować swojej wybrance i przygotowuje prywatne zaręczyny w bardzo oryginalny sposób, np.: zabiera swoją, dziewczynę na jakąś cudowną wycieczkę, podczas której prosi ją o rękę. Również pomysłowy jest wyjazd nad morze, gdzie latem czy wczesną jesienią może być bardzo ciekawie i romantycznie. Uroku dodają wschody i zachody słońca, opustoszałe plaże, a wieczorem małe urokliwe kawiarenki, które mogą być wspaniałym miejscem na oświadczyny. Zamiast wyjazdu nad morze można wybrać góry, które mają również wspaniały klimat i atmosferę. Zwłaszcza w okresie zimowym, co czyni to doskonałym miejsce na oświadczyny. Innym wariantem może być też wyjazd na wspaniałą wycieczkę za granicę. Do najbardziej popularnych państw jakie wybierane są na tą okazję to Francja, a zwłaszcza stolica Paryż, który słynie z tego że jest najbardziej romantycznym miastem w Europie. Włochy mają również swój urok, zwłaszcza Rzym, Wenecja czy słynna Werona miasto Romea i Julii. Oczywiście, jeżeli zaręczyny mają być całkowitą niespodzianką (co obecnie zdarza się niezwykle rzadko) to musimy zrobić to z niezwykłą ostrożnością, wykorzystując jakiś podstęp.

Autor artykułu: Patrycja
Źródło: twoja-biblioteka

3 komentarze:

  1. Ja jak myślę o moich oświadczynach, to od razu się wzruszam :) Mój obecny narzeczony zaskoczył mnie dosyć mocno, bo raczej nie jest dla mnie osobą zbyt kreatywną :) Pewnego dnia wróciłam z pracy, wchodzę do domu a tu na tarasie stoi mój mężczyzna, a dookoła niego milion różnych świec. Świeczki zwykłe, świece ledowe , lampiony, lampioniki i nakryty do kolacji stół. To były to piękne oświadczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad tym, czy waszym zdaniem tego typu https://diamanti.pl/brylanty pierścionki zaręczynowe z brylantami to dobre rozwiązanie? Zastanawiam się który z nich kupić, aby poprosić dziewczynę o ręke i licze w sumie troche na waszą pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł, najważniejsze mieć dobry pomysł na zaręczyny :)

    OdpowiedzUsuń